Lördag

Idag ringde klockan sjukt tidigt enligt min uppfattning iallafall. Jag är väldigt morgontrött men idag skulle jag till Falkenberg och äta frukost med min kollega och min fd kollega. Vi valde att äta på Hamngatan 27, en av den bästa frukosten vi ätit! Kan jag verkligen rekommendera👍🏼

 
(null)

Sen handlade jag och åkte hemåt. Väl hemma kuretade jag min rygg med en varm vetekudde. Sen bytte vi om och packade på cyklarna på bilen och åkte till Mellbystrand. Vi cyklade ett varv på Buktenbanan i fina höstfärger. Det blev en jobbig runda då jag fortfarande är lite rosslig, andningen var ungefär som när det är som mest pollen ute. Men det gick bra och min rygg som är lite ond just nu klarade sig bra.
(null)

(null)

När vi cyklat färdigt åkte vi hem och sen blev det kvällsmat och några Falkfilmer.

Kram ❤️



Kommentera inlägget här :