Födelsedags vecka för Chefsmekanikern

Den här veckan började ju på en tisdag, så skönt med kortvecka. 

Kom hem från jobbet och upptäckte att vi inte hade något vatten, det hade varit en vattenläcka i vårt område så de hade stängt av vattnet helt medan de arbetade med att laga läckan. Man blir ju lite handikappad när man inte ens kan spola i toaletten. Blev ingen träning här eftersom jag inte kunde duscha. 

Onsdag och vi fick tillbaka vattnet under dagen, skönt! Kom hem och sen kom mellankillen, lillkillen och fina E och åt Chefsmekanikerns goda högrevsburgare. Mycket trevligt! Tyvärr låg Telias nät helt nere hos oss så jag kunde inte träna då jag inte kom in på Vibesappen. Så himla frustrerande!!!

Äntligen torsdag och jag slutade tidigt. Hade med cykelkläder och min cykel och passade på att cykla några varv på FCK’s mtb bana. Den var som vanligt, lite lerigt där det brukar vara lerigt annars helt ok. Var sjukt jobbigt men jag försökte trampa på lite. Behöver vara där lite oftare för att få lite bättre träning. Senare under eftermiddagen tränade jag ett pass med Vibes. 
Så skönt att få till lite träning💪🏼
(null)

Idag sov jag länge, känner mig inte på topp och började inte förrän 10. Det blev en helt ok dag på jobbet med få barn och glada pedagoger. På kvällen firade vi Chefsmekanikern på hans födelsedag 🎁 
Det blev pizza och glass till efterrätt.
Chefsmekanikern har fyndat en present till sig själv på blocket

Kram ❤️

Kommentera inlägget här :