Ny vecka

Var lite trött i måndags när jag vaknade, kanske inte så konstigt efter den ganska tidiga och långa dagen i går. Men den blev så fin med hockey, cykling med bästa cykelkusinen och trevlig tid med Chefsmekanikerns moster och man. 

Var väldigt trött när jag kom hem men känner stor tacksamhet efter en finfin dag på jobbet. Tänk att det kan bli så bra med alla barnen utomhus större delen av dagen och att eftermiddagen bara flyter på. Tack!

Tisdag och lite rörigare på jobbet, vädret var väldigt blandat. Ena stunden sol och nästa stund öser regnet ner men våra fina barn tar det mesta med ro och är nöjda ändå. Efter jobbet hade vi möte till 19. När jag kom hem var det bara att äta och titta lite på hockey på tv innan det blev dags att sova.

Onsdag och jag skulle jobba sent, var ute större delen av dagen med barnen och var väldigt trött när jag kom hem. Tränade ett långt pass med Vibes innan jag började med maten. 
(null)

Har varit en jobbig start på  veckan med mycket pollen och jag har varit väldigt trött. 


Kram ❤️

Kommentera inlägget här :