Söndagscykling i Skedala skog

Idag hade vi bestämt oss för att åka någonstans och cykla och ta med mat att värma efteråt. Det blev tillslut en tur till Halmstad och Skedalaskog. Där finns en uppmärkt led som går i fin skog, något blöt på sina ställen och den första delen går väldigt mycket uppför. Tyvärr fick jag gå långa sträckor men det gjorde inte så mycket för det var varmt och skönt och solen lyste på mig! 

(null)

När jag kom till bilen bytte jag om och satte mig i solen och bara myste. Chefsmekanikern cyklade några varv till för att få extra träning inför Långloppscupen som har premiär nästa helg.

När han var klar värmde vi mat på stormköket och det smakade väldigt gott i solen. Påvägen hem passade vi på att handla inför veckan.

Mycket fin söndag!

Kram ❤️

Kommentera inlägget här :