Billingeracet 2024

Idag var det dags för Chefsmekanikern och bästa cykelkusinen att köra första loppet i långloppscupen! Vi gick upp och cyklisterna åt frukost och jag fixade i ordning lite matsäck och la ner det i min ryggsäck. 

Jag gick iväg för att se damernas start medans de andra fixade i ordning sig inför starten. Alla cyklade på och det dammade av allt grus. En timme efter damerna var det dags för herr eliten och fem minuter senare herrar motion. 
(null)

Loppet innehåller tre olika loopar så jag hade bestämt mig för att stanna i närheten av starten/målet och på så vis få se dem flera gånger då de var inne en sväng innan de cyklade iväg på nästa loop. 

Det var strålande sol och bitvis nästan för varmt i solen, kändes skönt när det blåste till emellanåt. Chefsmekanikern och bästa cykelkusinen genomförde loppet på 4.06 tim. Mycket bra kämpat💪🏼
(null)

(null)

När de var klara gick jag till husvagnen och bytte om till löparkläder och sprang en runda med tejpad for och det gick väldigt bra. Fick ihop 4 km och det är ju bättre än inget iallafall💪🏼

På kvällen förändrades vädret drastiskt och precis när det skulle grillas började regnet att ösa ner. Så typiskt men det grillades med paraply i händerna. 
(null)

Kram ❤️



Kommentera inlägget här :