Förkyld

Redan i lördags kände jag mig väldigt rosslig och trodde att det var extra mycket pollen men idag när jag vaknade kände jag mig sjuk, förkyld, rosslig i halsen, trött och hängig. 

Chefsmekanikern hade bestämt sig för en långcykling till Mtb banan i Falkenberg och jag orkade inte ens gå upp ur sängen. Han cyklade iväg och jag tog det lugnt hela dagen fick inget vettigt gjort alls under hela dagen. 

Svårt att fatta hur man kan sova hela dagen och ändå somna på kvällen, då är man inte helt ok. 

När jag vaknade i dag måndag var jag inte lika rosslig men lite hosta hade tillkommit. Är mest trött och har svårt att hålla mig vaken någon längre stund. Har lyssnat på ljudböcker och någon podd och har missat massor eftersom jag somnat då och då. Är så uttråkad redan.

(null)

Kram ❤️

Kommentera inlägget här :