Fredag igen

Tänk att få två helger på en vecka❤️

Fredag och jag jobbar till 16.00. Får lite av allt under dagen, lite utomhus, lite inomhus med möte, god mat (tack vare Chefsmekanikern) trevliga och fina kollegor och många barn. 
Kan det bli bättre?

När jag slutar ska jag åka direkt hem och sen ska jag och Chefsmekanikern åka till Skövde och Billingens camping med husvagnen. Vi ska vara där under helgen och Chefsmekanikern och bästa cykelkusinen ska cykla Billingeracet. 

Det är det första av loppen i Långloppscupen, blir nog ett jobbigt lopp på ca 7 mil runt Billingen. Jag ska vara supporter och heja det bästa jag kan. Njuta av ledigheten och titta på duktiga cyklister är jag bra på!

Tog en liten promenad när vi kommit fram, det är en väldigt jobbig och brant backe upp till Billingen.
(null)

(null)

Kram ❤️



Kommentera inlägget här :