Skövde mtb arena

Var trött när jag vaknade idag och kände mig seg och hängig. Igår när jag var ute i strålande sol under hela dagen kånde jag inte av nån pollen på hela dagen men idag, efter ett ösregn i går kväll, var jag rosslig i halsen och väldigt trött. Väldigt konstigt!

Vi åt frukost och efter det bytte vi om till cykelkläder och cyklade bort till mtb arenan. Chefsmekanikern och bästa cykelkusinen hängde med trots den hårda cyklingen igår. 

(null)

Vi började att cykla Skogsrundan, en blå led på 6 km. Den var lättcyklad med inslag av lite stökigare delar som man kunde välja om man ville. Det var någon uppförsbacke som var jobbig och i en backe hoppade kedjan av. När vi kommit tillbaka valde jag att cykla en annan blå led på 3 km, Sjörundan, den var väldigt enkel men trevlig i fin skog. 

När vi hade duschat grillade vi lite innan det var dags att ta ner förtältet och packa ihop allt. Det känns alltid så tråkigt att packa ihop och åka hem, tomt på nåt vis. Nu är det tre veckor kvar till nästa tävling, det blir spännande. 

Tack för en fin helg!

Kram ❤️

Kommentera inlägget här :