Hockey resa

Idag jobbade jag inte i barngrupp utan var på min riktiga förskola med några kollegor och ställde i ordning och plockade upp flyttkartonger hela dagen. Det var väldigt trevligt och mina närmaste kollegor var ändå ganska lugna men några i gruppen är lite mer stressade och tycker att det är väldigt jobbigt att allt inte är perfekt och som de vill. Jag känner mig lugn och tänker att det löser sig. 

Slutade tidigt och hann egentligen bara hem och byta kläder innan jag och Chefsmekanikern började den lååånga resan till Karlskrona. Ja, tänk er själva att först jobba hela dagen och sen sätta sig i bilen och åka i 3 timmar och tio minuter för att se en hockey match och sen åka tre timmar och tio minuter tillbaka,  sova och upp och jobba igen. Vem gör så? Jo, jag och Chefsmekanikern såklart💪🏼 Allt för idrotten!!

Vi kom fram till Karlskrona lagom för att hinna äta lite innan vi åkte till arenan. Där var det sjukt mycket folk redan 50 minuter innan matchen men vi hittade ett bra ställe att parkera på. Gick in och hittade våra platser. Vi satt väldigt tätt inpå alla Karlskrona fans, lite läskigt men vi höll låg profil från början. 

När Karlskrona gjorde 1-0 klappade jag lite försiktigt men när Halmstad gjorde 1-1 visslade och klappade vi och när de till slut gjorde 1-2 tjoade vi som 17 och när jag stod upp såg jag ingen annan än vi gjorde det. Det kändes lite läskigt 🙀 men det var ingen som var otrevlig. Det var väldigt kul att se Hammers vinna och nu väntar ett nytt lag nästa vecka. Så härligt💪🏼

(null)

Kram ❤️

Kommentera inlägget här :