Redan helg

Idag började jag 10 så jag hann med lite träning på morgonen innan jobbet. Eller jag hann med både en sovmorgon och ett träningspass innan det var dags att åka till jobbet. 

Passade på att träna lite cardio med Vibes och avslutade med lite styrka, blev rejält trött och varm och sen var det dags att duscha och åka till jobbet. Bra start på dagen-fredagsfys före fredagsmys. 
(null)

På jobbet hade vi reflektion med arbetslaget på förmiddagen och resten av dagen gick fort och sen var det fredagsmys. Vaknade tidigt i lördags men somnade om lite och sen åkte åkte jag på en liten shoppingrunda. Köpte några viktiga välbehövlig a grejer och sen var jag på olika loppisar. Hittade sånt som jag inte visste att jag behövde och som vanligt några ljuslyktor😂

Under helgen passade på vi på att möblera om lite och Chefsmekanikern fick ett nytt kontor i Storkillens gamla rum. Det var dammigt och mycket som skulle flyttas runt mellan olika garderober men tillslut blev vi färdiga. 

Under hela söndagen passade vi även på att följa bästa kollegan under hans första Vasalopp på skidor i Vasaloppet appen.  Han var så duktig och efter en lång dag tog han sig i mål. Härligt💪🏼

Vi avslutade helgen med lite egen träning, jag tränade en timme med Vibes och sen såg vi på Mästarnas mästare( det är väl nästan som att träna det också😉)

Kram ❤️


Kommentera inlägget här :