Här händer det mycket

Måndagen var en lång dag på jobbet men passade på att springa en runda när jag kom hem.  Stängde för en kollega som var ledig men det är så skönt när det fortfarande är ljust när man kommer hem från jobbet. Äntligen tänker jag varje år vid den här tiden!
Löpningen gick sådär, sprang 1 minut och gick 1 varvat i 25 minuter. Kände av foten men det fungerade ändå.
 

Tisdag och onsdag var lite speciella för oss då jag fick skynda mig hem efter jobbet för att byta om till varma kläder, ja det blev underställ och ulltröja för min del. Sen åkte jag och Chefsmekanikern till Halmstad och åt lite innan det blev dags för kvällens äventyr. Vi var på Halmstad Hammers kval till hockeyallsvenskan. Det var två matcher två dagar i sträck mot Strömsbro. 
(null)

(null)

Första matchen slutade 4-0 och den var ganska underhållande men den andra var väldigt tråkig och händelselös innan Strömsbro gjorde 0-1 i slutat av matchen. Tråkigt men ändå kul att uppleva lite sport i verkligheten. Kul med engagerade människor runt ett lag och en förening. 

Började som vanligt tidigt i dag och hade en fin dag i solen i skogen med barnen på min avdelning. Hade med min cykel och cykelkläder till jobbet och åkte direkt till Mellbystrand efter jobbet. Cyklade hela slingan i fint soligt väder. Det hade torkat upp lite och man fick lite känsla av vår, äntligen! Kände inte av något i halsen alls så det kändes riktigt bra!
(null)

På kvällen var mellankillen här och åt tacos, trevligt att ses❤️

Kram ❤️

Kommentera inlägget här :