Vecka 11

Idag vaknade jag och först var jag ändå ganska pigg men somnade om och när det var dags att gå upp var jag betydligt mycket tröttare, trist. Gick upp och fixade iordning mig och åkte till jobbet. Där var en lugn stämning inne hos oss och vi hade en fin förmiddag i skogen med barnen och en inskolning med förälder hängde med. 

Eftermiddagen blev ännu bättre, vi valde att äta mellanmål ute med våra 8 barn. Det gick fantastiskt bra och solen lyste på oss under mellanmålet. Ibland är det viktigt att reflektera över vad som ger energi och eftermiddagen idag gav mig fin energi och en fin känsla i kroppen. Tack ☺️ 

(null)

Åkte hem och hade lite huvudvärk så passade på att ta ett långt bad medans Chefsmekanikern lagade mat, tack för det! Sen åt vi i soffan framför tvn och en dansk serie. Det blev ingen träning gjord idag men ibland är kroppen i en annan fas.


Kram ❤️


Kommentera inlägget här :