Ny vecka

Den här veckan har snart passerat och den har varit väldigt fullbokad, så full att jag inte hunnit eller orkat skriva nåt.

I måndags hade vi möte efter jobbet och direkt efter jobbet var vi några som åkte till Strandbaden för några timmars spa. Vi spenderade några timmar i varma pooler och bastu och det blev många fina samtal och härliga skratt. 

I tisdags skulle jag hjälpa mellankillen med att fålla upp julgardiner. Det var fyra längder och det var mycket tyg att hantera. Men det blev väldigt bra tillslut. Det tog tre timmar och sen var det bara att gå och lägga sig.

I onsdags jobbade jag sent och sen var det dags för lite kransbindning tillsammans med bästa kollegan. Gjorde en väldigt fin, fluffig och stor krans. Blev väldigt nöjd! Den ska få en fin plats på ytterdörren. 
(null)

Idag, torsdag slutade jag tidigt och då åkte jag och handlade lite. Det blev en runda till Dollarstore, Rusta och Lidl. Hittade en julskinka till ett skapligt pris så nu hoppas jag på en skinkmacka i helgen.

När jag kom hem fixade jag lite med adventspynt och sen lagade jag mat till lillkillen och mellankillen. Sen var det dags för mellankillen att skjutsa lillkillen på studentfest. 

Kram ❤️

Kommentera inlägget här :