Helg

Resten av veckan jobbade jag korta dagar och det passade mig bra då det gör väldigt ont efter tandutdragning. Jag knaprar tabletter regelbundet, så många jag får men det hjälper inte riktigt ändå…

Vilar mycket och är ganska trött på att ha ont, avundas inte de som lever med ständig värk. Jobbigt att ha ont i hela käken och strålande huvudvärk hela tiden men läste att det kunde vara så, att dag tre och fyra är värst så nu hoppas jag bara att det vänder snart. 

Passar på att lyssna på ljudböcker och slappa, tvätta och hänga tvätt då elen är billig just nu.

Morsdag firades med lite cykling och jag valde att cykla i Mellbystrand, en av mina favoritplatser❤️. Blev en kort runda, det var det jag orkade med ihållande värk idag. Avslutade med lite tonfiskröra och en kaka i solen innan vi åkte till Halmstad och hämtade sushi. 
(null)

(null)

På kvällen åt vi sushi och grillat hela familjen, mycket trevligt❤️

Kram ❤️


Kommentera inlägget här :