Veckan som gick

Den här veckan började lite annorlunda, vaknade i måndags och var väldigt seg och trött. Kände mig nästan sjuk men vet inte riktigt vad det var. Jobbade och åkte hem och gjorde ingenting. 

Tisdag kändes det likadant och jag jobbade och åkte hem och la mig och vilade innan jag bytte om till löparkläder och sprang en runda i området. Tänkte att det skulle kännas lätt att springa på asfalt jämfört med i skogen men det var fruktansvärt jobbigt. 

I onsdags fick jag sovmorgon och det kändes mycket bättre. Jag sov lite längre än vanligt men hann också med att träna med Vibes i 55 minuter. Efter jobbet kom mellankillen och fina E och åt med oss. 

Torsdagar är min tidiga dag och efter jobbet passade jag på att städa på IP och göra lite inköp. Sen åkte jag hem och bytte om till cykelkläder och cyklade en runda i Vesslunda. Cyklade två varv för att nöta lite inför Cykelvasan. Kom hem och var sugen på ett dopp så tog polon till stranden, jag och Chefsmekanikern svalkande oss vid stegen.

(null)

Fredag och man inser att en vecka går väldigt fort ibland. Började sent och hann med lite träning med Vibes innan jobbet. Efter jobbet satt jag ute i solen på baksidan och lyssnade på ljudbok. 

Helt okej vecka!

Kram ❤️


Kommentera inlägget här :