Helgen

Då var det lördag och jag fixade och grejade lite här hemma. Jag bakade och gjorde lite julgodis. Tvättade och bäddade rent med nya juliga påslakan. 

Vi var över till våra gamla fina grannar mittemot och fikade några timmar. Där blev vid bjudna på kakor och en liten bakelse från ett litet konditori i Heberg. Mycket god! På kvällen hade lillkillen några kompisar över och Chefsmekanikern och jag fick se på tv i sovrummet, var som att vara på hotell. 

I söndags fortsatte jag med att fixa lite hemma, bakade och dukade. Jag hann med en löprunda i skogen, det var grått men väldigt mysigt. Man hinner tänka så många bra tankar när man springer och eftersom jag springer väldigt långsamt hinner jag tänka mycket. Jag fick väldigt ont i min vad/hälsena och det var väldigt tråkigt men behöver nog ta tag i nån typ av rehab för att komma till rätta med problemet. 

Efter löpningen åkte vi och doppade oss i havet, det var väldigt kallt i vinden. Så vi fick snabbt på oss kläderna och åkte hem. 

(null)

På kvällen kom våra andra grannar och åt lite. Vi bjöd på skinkmackor, ägghalvor, sill och gröt. Det var väldigt trevligt och vi satt länge och pratade. Sen var det dags för lite kakor och julgodis. Det blev väldigt lyckat!

Kram ❤️

Kommentera inlägget här :