Helg

Äntligen fredag!

Åkte och handlade lite och sen fixade jag lite med allt inför advent och jul. Jag älskar julen och allt som hör till. På kvällen åt vi första julskinksmackan för i år. Chefsmekanikern hade rökt skinkan under större delen av dagen. Mycket gott!
(null)

Vaknade sent i lördags, kanske för att vi som vanligt kom i säng ganska sent. Bestämde att vi skulle åka en sväng till Halmstad för att handla lite smått och gott. Först åt vi lite sen frukost med lillkillen. Inhandlade lite som jag missat igår och fick möjlighet att gå på några loppisar. Mycket fina julgrejer men vet ju att vi redan har mycket hemma. Sen kom jag ut på en löprunda i skogen, härligt krispigt.
(null)


När jag  kom tillbaka fixade jag lite med gardiner och pynt sen kokade jag risgrynsgröt innan Mellankillen skulle komma och äta. Även Storkillen kom förbi med lite grejer från lägenheten som han snart ska städa ur. Det blev en trevlig stund tillsammans.

När vi vaknade idag hade vi sovit gott hela långa natten. Vi åt en sen frukost och åkte en sväng till Falkenberg, där köpte vi en julklapp och en julgran som ska stå utanför trappan. Vi hann även med ett dopp i Steninge, kallt och härligt! 
(null)

Kram ❤️


Kommentera inlägget här :