Cykeldag

Idag är det redan torsdag och jag började tidigt, det blev en fin förmiddag på jobbet ute i solen med alla barnen och fina kollegor.  Det är skönt att vara ute så mycket som möjligt just nu då det låter mycket mindre när barnen skriker ute. Är ganska trött på det efter två veckor med en hel del skrik. 

Slutade tidigt och hade förberett och packat cykelkläder och tagit med min cykel till jobbet. Idag skulle jag åka till Mellbystrand och cykla på Buktenbanan. Det är en fin bana i låg tallskog som går längs havet. Inte svår utan bara härlig. Solen lyste när jag började cykla men efter första varvet började det att dugga och när jag var klar efter två varv ösregnade det. 
(null)
Ser ni att hösten smugit sig på?


På vägen hem passade jag på att åka till några loppisar i Halmstad. Hittade några saker som jag inte visste att jag behövde😂

Kram ❤️

Kommentera inlägget här :