Haverdals naturreservat

Idag gick vi upp och åkte till IP och jag ägnade mig åt att städa alla omklädningsrum inför vintern. Det var inte speciellt jobbigt, de var i väldigt bra skick pga att de städats regelbundet av föräldrar under hela säsongen. Bra jobbat👍🏼

Efter några timmar var det klart och vi åkte hem och åt lite brunch. Efter brunchen packade vi grejer för att kunna koka kaffe och te och tog med min favorit, chokladbiskvier till Haverdal. 

Vi cyklade en runda i skogen och det var tidvis trötta ben som försökte trampa på. Har ökat min träningsdos den här veckan med typ 500%. Men det är så kul att vara igång igen och det är så fruktansvärt vackert ute just nu!

Allt är perfekt, fina färger och härligt lugn på nåt vis. Temperaturen är också så himla bra inte för kallt och inte för varmt, bara bra! När vi cyklat färdigt bytte jag lite kläder sen tog vi med kaffe, te och biskvier till ett bord och Chefsmekanikern fick koka kokkaffe, det bästa han vet❤️

(null)

Tack Sverige för att jag och alla andra har möjlighet att vistas i naturen helt gratis🇸🇪

Kram ❤️


Kommentera inlägget här :