AW

Idag slutade jag tidigt på jobbet och åkte hem och vilade, och somnade. Har varit mycket på jobbet den här veckan så jag var väldigt trött. Sen var det dags att fixa i ordning mig inför kvällens AW med jobbet som även inkluderade firande av den nya 50 åringen. 

Jag tog bussen och man kunde tro att jag hade abonnerat hela turen, jag var ensam på bussen från början till slutet. När jag kom till stan började vi med shuffleboard på Harrys och av någon konstig anledning förlorade mitt lag båda omgångarna… vet inte hur det gick till?! 

Sen hade vi bokat bord och det blev en trevlig och god middag med varmrätt och efterrätt och gott i glasen. Många fina samtal och goda skratt. Vid 23 började de andra dra sig hemåt så jag ringde Chefsmekanikern som fick agera taxi. Fin kväll! 

(null)

Kram ❤️

Kommentera inlägget här :