Västerås cityfestival

Idag gick vi upp vi 9 och gjorde oss i ordning för att gå till kolonilotten och fixa lite. Vi tog med en tonfisksallad och vatten att dricka. När jag klippt gräset gick jag till slingan på motionscentrum och sprang trekilometersslingan.

Det heter att den är 3 km men jag fick bara ihop ca 2,6 km men det låter ju bättre med tre… det var lika jobbigt idag som igår. Men jag tänkte att jag ska försöka hålla igång löpningen nu under sommaren så kanske jag känner mig lite bättre i höst när jag springer med Runacademy. 

När vi kom hem från lotten var det dags att fixa iordning oss och ta bussen till Västerås. Där mötte vi upp min moster och min kusin för lite mat på Grekiska grill och bar. Jag valde grillspett med klyftpotatis och tsatsiki. Det var mycket gott! Och mycket trevlig personal! 
(null)

Innan maten blev det en Ouzo
(null)

Sen gick vi vidare till bar LOKAL och satt på deras uteservering. Det var extremt mycket folk på stan, Västerås cityfestival pågår just nu. Det var mycket trevligt med blandade åldrar och goda drinkar. Trevliga och roliga samtal hade vi och vid 22.30 tog vi bussen tillbaka till den lilla bruksorten. 

Det blev en intensiv och rolig dag! 

Kram ❤️

Kommentera inlägget här :