Hemma igen

Idag efter en liten sovmorgon och lite annat plock bytte vi om till cykelkläder och cyklade till Vesslunda. Solen sken och det blåste mycket påvägen dit. Vi cyklade våran vanliga runda minus några partier för att undvika några små backar då jag hade väldigt ont i foten. 

Det var många ute och promenerade i skogen och de allra flesta hälsade trevlig med ett leende. Jag cyklar väldigt långsamt en vanlig dag utan smärta men idag tog jag nog pris i långsamhet men det var ändå fint att komma ut. 
(null)

När vi kom hem gjorde vi en lite shoppinglista och Chefsmekanikern och Lillkillen åkte och handlade medan jag och mamma tittade på en julfilm. Plockade lite i sovrummet och packade upp allt efter resan. I morgon ska jag ta tag i lite rensning i klädkammaren. 

Mellankillen kom över och vi gjorde smashed burgers, mycket gott! 
Min fina ljuslykta❤️

Kram ❤️

Kommentera inlägget här :