Veckan som gick

Det blev måndag och jag vaknade med lite känning av öronkristaller. Gick upp och kände mig tveksam till om jag skulle jobba eller inte men valde att fixa iordning mig och åkte till jobbet. Vi var ute på gården på förmiddagen och det fungerade ändå bra men när vi kom in så blev det värre och värre. Så efter lunch åkte jag hem och la mig och vilade. 

Tisdagen innebar en dag hemma och när jag vaknade var det sämre och jag gick och la mig igen och när jag vaknade vid 10 var det nästan helt bra. Så himla tråkigt att vara hemma med något så meningslöst men också omöjligt att jobba. Det är väldigt jobbigt att må illa hela tiden. På eftermiddagen var jag så pass pigg att jag  passade på att springa en runda i skogen. Det var kladdigt och blött. 

(null)

Onsdag var jag tillbaka på jobbet igen, kände mig pigg och glad att vara tillbaka. Jobbade sent och det blev en bra dag. Tränade lite med Vibes innan vi åt mat. 

(null)

Torsdag är min tidiga dag och efter en fin förmiddag i skogen med bästa kollegan åkte jag till min osteopat och fick lite behandling. Hoppas min fot snart blir bättre. 

Kram ❤️


Kommentera inlägget här :