Söndag

Idag vaknade vi sent och bestämde att det var dags för en liten cykeltur. Vi chansade på att det var torrast i Mellbystrand. Vi åt lite frukost med lillkillen innan vi bytte om packade med extra kläder innan vi åkte iväg.

Vi cyklade bara på den delen av slingan som är på den västra sidan av motorvägen och det fungerade bra tills vi kom till den sista delen av slingan. Där var hela skogen som en sjö, jag chansade och cyklade en bit på lätt växel men det var väldigt djupt och på botten av vattnet var det is och det var väldigt nära att jag ramlade omkull. Jag blev stående vid en tall på en liten tuva. Bestämde mig för att gå resten av den översvämmade stigen. Det var väldigt kallt men jag blev snabbt varm igen om mina ullstrumpsklädda fötter.

(null)

Spännande med lite äventyr en helt vanlig söndag😂 Hur som helst var det härligt att få komma i väg på en fin cykeltur i solskenet. Kändes nästan som vår i luften. Nu hoppas jag att det fortsätter att var lite milt väder så jag kan cykla många dagar framöver. Det är stor skillnad att cykla utan att bli kall och frysa om både händer och fötter. 

Kram ❤️


Kommentera inlägget här :