Resten av veckan

Torsdag innebär att jag börjar tidigt och slutar även tidigt. Åkte till tandläkaren och efter 30-40 minuter var jag färdig och lite fattigare. Åkte hemåt och bytte om och sprang en runda i skogen. Skönt att jag känner mig piggare och orkar träna igen. Kom hem och fixade lite hemma, tittade på film tills Chefsmekanikern kom hem med lite hämtmat.

Fredag började jag 9.00 och var tillräckligt pigg för att orka gå upp och träna 40 minuter med Vibes innan jobbet. Åkte till jobbet och kände mig ganska pigg och även lite duktig efter att ha gått upp och tränat på morgonen.  När jag kom hem började vi packa bilen och släpet fullt med storkillens grejer som vi sedan körde upp till hans lägenhet. Det blev väldigt bra, nu behöver han bara lite fler möbler för att fylla upp lägenheten. 

Lördag var en seg dag, kände mig trött när vi tillslut gick upp. Fixade lite och åt frukost/lunch innan vi åkte till Halmstad och handlade lite. På kvällen var vi på kalas hemma hos fina E och hennes familj. Det blev en trevlig kväll med god mat och god tårta. Kul att vi blev bjudna❤️

Söndagen kändes lite lättare att gå upp på. Bytte om till löparkläder och sprang en runda i skogen, det var hårt och halt, på vissa ställen frusna vattenpölar med blank is. Sprang/lufsade fram fem varv tills jag kände mig nöjd💪🏼 Resten av dagen plockade jag undan julen och städade och plockade lite. På kväll kom mellankillen och fina E och åt. 

(null)

Kram ❤️

Kommentera inlägget här :