Ny vecka

Måndag blev en lång dag på jobbet, 7.30-18. Vi hade planeringsdag och förskolan var stängd. Solen lyste men vi satt inne hela dagen, så tråkigt. Var trött när Chefsmekanikern hämtade mig. Vi åkte hem och lagade mat. Storkillen hade kommit hem och var på väg att flytta in i sin nya lägenhet i Göteborg. Han packade bilen full och åkte upp. Eftersom han inte har någon säng där så tog han med en luftmadrass. När han hade åkt passade jag på att träna 45 minuter med Vibes. 

Tisdag var också en lång dag på jobbet, vi gick iväg på en liten utflykt med barnen. Dagen gick ganska fort men jag kände mig lite hängig. Storkillen kom och hämtade ytterligare lite grejer och jag tog det lugnt och gick och la mig tidigt. Tänkte att sömn kunde hjälpa mig att bli bättre. 

Onsdag var ytterligare en lång dag på jobbet. Vi hade reflektionstid och satt inne halva förmiddagen. Vår elev fyllde år och bjöd på kladdkaka. Mycket gott! Fortfarande lite hängig så när jag kom hem passade jag på att titta på julfilm och dricka varmchoklad. 
(null)

Redan halva veckan har passerat.

Kram ❤️

Kommentera inlägget här :