Ligger lite efter

Redan onsdag? Jag ligger lite efter med mitt bloggande. Veckan började med en seg måndag på jobbet, är inne i en lite mer irriterad fas känner jag. Retar mig på personer som bara är för speciella för sitt eget och andras bästa. Låter invecklat men är väl bäst att inte nämna någon. Skulle ha tränat en runda när jag kom hem men orkade helt enkelt inte, då får det vara så. 

Tisdag och vikarie på jobbet, en inte helt bra sådan, tyvärr. Men bara att stå ut och inse att det är tur att inte alla är så. Vi passade på vara ute och alla var väl inte helt nöjda i det kalla vädret. 

När jag slutade åkte jag till det blågula varuhuset och köpte gardiner till storkillen. Det gick i grått kan man väl säga. Blir nog jättebra och efter lite fållning kommer de att passa bra. När jag kom hem sprang jag några varv i skogen med min nya pannlampa. Den är fantastiskt bra och lätt att ha på sig. Tack för den Chefsmekanikern! 

Och idag hade vi på min avdelning planering/reflektion hela förmiddagen. Vi hade fina diskussioner, jag och min kollega. Alltid lika trevligt! Dagen flöt på bra och vi var ute en stund i solen efter maten då vinden och snön lagt sig lite. Efter jobbet tränade jag en stund med Vibes innan maten, alltid lika trevligt!
(null)

Kram ❤️

Kommentera inlägget här :