En mycket seg vecka pågår

Har varit seg och trött hela veckan och inte haft någon större lust till nånting egentligen. Träningen har känts tråkig och inte blivit av. Och vad händer då jo jag blir ännu mer trött och irriterad. En ond cirkel helt enkelt! 

Har hela veckan tänkt att jag ska ta min cykel och åka och cykla någonstans när jag slutar tidigt men vad händer då? Jo, då varnar de för storm som drar in över Sverige och jag har tänkt att de ofta överdriver men i morgon säger prognosen att det ska blåsa 27 sekundmeter och då tänker inte ens jag att det är vettigt att vistas i en skog.
(null)

Har dessutom väldigt ont i min fot och det har hållit i sig i två veckor nu, så tråkigt! Tänker varje dag att det kommer att bli bättre och vissa stunder känns det bättre men så kommer det tillbaka igen. Fortsätter att låta bli att springa men är väldigt uttråkad för jag vill gärna springa i min skog. 

Även jobbet har känts tråkigt och jobbigt den här veckan. Är så glad att jag har en så fin kollega på jobbet som gör varje dag till en fin dag. Tack!

Veckan innehöll en middag på Mister York med två av barnen, trevligt.
(null)

Kram ❤️




Kommentera inlägget här :