Sportlov

Den här veckan är det sportlov i vår del av Sverige. Det måste innebära att man ska vintersporta så mycket man bara kan och tyvärr är det ju inte vinter här längre utan man får ägna sig åt andra aktiviteter. 

Veckan började bra och vi hade en fin förmiddag i skogen. När jag slutade bytte jag om och tränade en timme med Vibes. Just idag valde jag att träna två pass med lite olika puls och coreövningar. Blev rejält trött efteråt, så skönt!
(null)

Lite segare under tisdagen men förmiddagen var fin i skogen med fina kollegor. Kom hem och var inte alls på topp. Chefsmekanikern som vet vad jag behöver föreslog ett bad och så blev det. En podd och mycket skum blev det.  Återhämtning på hög nivå😂
(null)

Redan onsdag och vi hade båda barngrupperna ute på gården hela förmiddagen som flöt på bra. Resten av dagen var lite si och så men fungerade ändå bra. Efter jobbet åkte jag och Chefsmekanikern till Klitterbadet och simmade. Det blev en kilometer på 37 minuter, inte speciellt snabbt men jag blev ändå rejält trött i hela kroppen. 

Fin start på veckan!

Kram ❤️




Kommentera inlägget här :