Oj, redan torsdag (igen)!

Hur var den här veckan? Jo, ganska bra faktiskt. 

Måndag var jag lite trött så då tränades det ingenting här. Blev mat och film innan det var dags att sova. 
Mini semla

Tisdagen innebar lite mer energi och jag tränade med Vibes här hemma. Mycket stora muskelgrupper som säkert kommer att ge en hel del träningsvärk i morgon. 

Onsdag är den dag då jag jobbar sent och bara att veta det drar ner humöret, tyvärr. Men när jag slutade var energin ändå på topp och jag och Chefsmekanikern åkte till Klitterbadet och simmade. Det var längesedan vi var där och det var väldigt jobbigt. Man glömmer att det är ett helkroppspass att simma och detta trots att jag simmar som en tant. Jag fick ihop 1000 meter och det fick räcka för den här gången.

Och så blev det torsdag igen och jag och Chefsmekanikern passade på att äta lunch på Laxbutiken innan jag åkte till Mellbystrand för en cykelrunda i snön. Trodde jag men där var mindre snö än här hemma. Blev en fin runda och sen passade jag på att handla innan jag åkte hem. 
(null)

(null)

(null)

Kram ❤️

Kommentera inlägget här :