En hel vecka passerade igen🙈

Lördagen innehöll en timmes skidÄkning ute i fÄrhagen bakom vÄrt hus. Det var inte mycket snö men det gick ÀndÄ att Äka. KvÀllen avslutades med middag hos goda vÀnner med MYCKET gott att dricka.

Spontanidrott i fÄrhagen

Söndagen var seg efter gĂ„rdagen men det blev ett köp pĂ„ blocket. Nu har vi tvĂ„ Hemnes dagbĂ€ddar som vi fyndat, kĂ€nns vĂ€ldigt bra. Den var bĂ„de fin och prisvĂ€rd, kĂ€nns fint att Ă„teranvĂ€nda â™»ïž 

MÄndagen var jag bÄde trött och lite hÀngig, jobbade men saknade energi. Blev ingen trÀning alls.

Tisdagen var Ă€nnu vĂ€rre och nĂ€r jag vĂ€l var pĂ„ jobbet orkade jag nĂ€stan inte vara dĂ€r. Ont i halsen, lite rosslig och trött. Ingen trĂ€ning idag heller. Sushi till kvĂ€llsmat❀
(null)


Onsdagen var lite bĂ€ttre, jobbade sent, hade möte efter jobbet och sen var jag och Chefsmekanikern och simmade. Det blev en kilometer och det gick Ă€ndĂ„ bra. 
Chefen bjöd pĂ„ godis pĂ„ alla hjĂ€rtans dag ❀

Torsdagen vaknade jag mitt i natten och trodde nĂ€stan att jag blivit sjuk men somnade om och sen var det lugnt. Saknar ork men slutade tidigt och Ă„kte hem och slappade. Fixade med nya sĂ€ngen eftersom storkillen skulle komma och sova över. Ingen trĂ€ning idag heller. 

Det var den veckan, kÀnns trÄkigt att vara krasslig men ÀndÄ inte riktigt sjuk. Tror det har vÀnt och i morgon kanske det gÄr att fÄ till lite trÀning. Vi fÄr se.

Kram ❀

Kommentera inlÀgget hÀr :