Haverdal

Idag började jag tidigt vilket innebär att jag också slutar tidigt. Tyvärr var det också dags att handla, undrar alltid varför jag envisas med att handla på mina tidiga dagar?!  När jag kom hem var jag lite trött och var tvungen att vila lite, nedbäddad i soffan med ljudbok i öronen, kan vara så att jag missade lite av boken när ögonlocken stängdes😂

Sen bytte jag och Chefsmekanikern om till cykelkläder och åkte till Haverdal. Där lyste solen och stigarna var rejält leriga på några ställen men mestadels var det lika fint som vanligt. Det var ett tag sedan vi var där och det märktes på allt som blivit grönare och blommade. Det var som ett grönt paradis! Vi cyklade runt som vi brukar och idag klarade jag backen på första försöket 💪🏼

De fantastiska tallarna

Man anar havet

Hoppas din onsdag var lika fin! 

Kram ❤️

Kommentera inlägget här :