Ny cykel

Har känt mig lite hängig sedan igår och det är inte bättre idag heller så är inte på topp men när vi kom till skogen med barnen blev det lite bättre. Tänk vad lite skogsluft kan göra med människor❤️ 

Slutade tidigt och köpte lite hälsokost som jag äter varje dag som ska vara bra för immunförsvaret och lite fika innan jag åkte hem. Drack en Nocco påväg till stan och det är sjukt hur mycket det påverkar mig positivt. Hade känt under dagen att det nog bara var läge att åka hem och vila idag men när jag kom hem var jag skapligt pigg och Chefsmekanikern hjälpte mig att byta till SPD trampor. 
(null)

Lastade på cykeln och körde till Haverdal och cyklade en runda i långsamt tempo. Första riktiga rundan! Det var väldigt fint i skogen med massor av fina gula löv men lite lerigt och blött.  

Den är väldigt, väldigt fin min nya cykel. En scott spark 900 rc comp. Mycket nöjd!
 Tack för det Chefsmekanikern❤️ (null) 

(null)

Får skriva mer om den framöver!

Kram ❤️

Kommentera inlägget här :