Söndag

Idag var det dags för att gå över till vintertid igen och är inte det en av de bästa dagarna på hela året? Man vaknar och har sovit en extra timme men man har inte missat nåt, jag som är väldigt morgontrött får sova men klockan blir inte så mycket ändå. 

Vi gick upp och gjorde en veckomatsedel och åkte till Halmstad och handlade mat. Vi började med att ta en fika på Hallarna på Espresso House. Jag tog en focaccia med kyckling och mozzarella, mycket gott! Till efterrätt blev det en chokladboll. 

(null)

(null)

Sen åkte vi hem och jag städade lite, putsade fönster och röjde ut det gamla i växthuset. Sen var det dags att ta en löprunda i skogen. Det var också dags att Halloween pynta lite, skelettet Benji fick följa med och en lite ljusslinga med pumpor. Men när jag kom upp i skogen var där redan en jättelång ljusslinga och många utskurna pumpor längs stigen. Antingen skulle någon ha ett firande av nåt slag i kväll eller kanske i morgon. Trevligt att det händer nåt🎃
Lite suddig blev bilden i mörkret

Löpningen gick bra, sprang lite intervaller. 3 minuter löpning, 1 minuts gång och sen varvade jag detta i fyra varv. Blev en lagom runda i lagom tempo, så kul att vara igång! 

Kram ❤️

Kommentera inlägget här :