Fin start på veckan

Tycker att det är måndag mest hela tiden, veckorna går väldigt fort nu. 

Den här veckan har börjat väldigt bra trots munsår, mens och pollen. Ingen kul kombo. Vi har haft det lite rörigt på jobbet tack vare sjuk personal och ingen vikarie men med bra kommunikation och samarbete har det ändå fungerat bra! 

Igår var jag trött men körde ändå ett pass med  Vibes och avslutade dagen med ett härligt skumbad. 

Idag var det dags för mig och min kollega att springa vårens första pass tillsammans, vi sprang 1 minut och gick 1 minut gånger 15 men vi fick lite feeling och sprang några till. Det kändes som en hyfsad start. 

När jag kom hem bytte jag om till torra träningskläder och tränade 35 minuter med Vibes. Kommer nog att kännas rejält i morgon. En bra start på veckan! 

(null)

Kram ❤️

Kommentera inlägget här :