Söndag

Mitt onda i ryggen som igår gick ganska bra var mycket sämre idag och jag kände mig ganska trött och irriterad när jag vaknade. Fick lite "hjälp" av Chefsmekanikern med liniment och värme i form av en vetekudde. Låg kvar och kurerade mig innan jag gick upp. 

Fixade med tvätt och städade lite när jag gick upp innan det var dags för lite brunch. När vi ätit bytte jag om till träningskläder och gick en runda i min skog, nu när jag är ganska nytatuerad tar jag det lugnt med träning och låter den läka ordentligt. 
(null)

När jag kom hem bytte jag kläder och jag och lillkillen övningskörde runt och han visade mig de fem sjöar som finns i vårt närområde, Kallhaga, Knobbesholm, Kärringasjön, Brödsjön och Långsjön. Det var kul att få se var han och hans kompisar hänger ibland. 

På kvällen kom Mellankillen och åt med oss och Storkillen har hängt med oss hela helgen så vi alla var med utom fina E som är lite krasslig. 

Tänk vad en helg går fort, ibland lite för fort…

Kram ❤️

Kommentera inlägget här :