Träning x2

Idag vaknade jag tidigt men låg kvar och lyssnade på en ljudbok. Gick upp och tog på träningskläder och tränade några olika pass med Vibes. Sen duschade jag och åkte till jobbet. Vi var tre som jobbade och vi hade ett barn. Det blir ganska långtråkigt. 

När jag slutade åkte jag till Jysk och köpte två nya täcken som vi ska ha i taktältet. Sen handlade jag lite innan jag åkte hem. 

När jag kom hem bytte jag om till löparkläder och sprang en runda i skogen med min nya pannlampa. Den fungerade perfekt och lyste mig igenom hela träningspasset. Det var väldigt blött i skogen så halva varvet fick jag lufsa/klafsa fram. Sprang fem varv idag och det kändes väldigt bra, det gick inte fort eftersom det var svårt att hålla någon som helst fart i 20 cm lervälling/sumpvatten. Och min hälsena/vad kändes bra.
(null)

Sen kom mellankillen och åt och vi avslutade kvällen framför ett pussel men hann även med en julfilm. 

Kram ❤️

Kommentera inlägget här :