Vem är jag?

(null)

Kanske skulle berätta lite om vem jag är och vad jag gör...

Jag älskar att cykla mountainbike och det upptäckte jag för ca fyra år sedan. Jag är inte snabb, inte duktig och har ingen ambition av att bli bäst men jag älskar känslan av att cykla stigen fram i en skog och liksom vara ett med naturen. 
Jag bor vid havet med min man och våra barn. Ibland är vi många runt bordet och ibland får vi känna på att bara vara vi två. Vi flyttade hit för en hel del år sedan och har hunnit med en hel del sedan dess. 
Nästan all vår lediga tid och alla semestrar har de senaste åren haft något inslag av att cykla mountainbike. Vår yngsta son är en duktig cyklist, han cyklar inte så mycket till vardags men när vi åker iväg på äventyr för att cykla hänger han ofta på. 
När jag inte cyklar springer jag gärna i skogen eller på småvägar häromkring, fattas orken går jag gärna en sväng i skogen eller längs stranden. Försöker komma igång med styrketräning ute i trädgården men i år har det varit trögt med det. Jobbar på det i tanken så kanske blir det av till slut. Man skulle nog kunna säga att jag gör något fysiskt varje dag. 
På sommaren och annan ledig tid kombinerar vi husvagnslivet med cykeläventyr oftast tillsammans med finaste cykelkompisarna. 

Tack till det kommande hockeyproffset N, utan dig hade den här bloggen inte funnits❤️






Kommentera inlägget här :