Blodomloppet

Idag var det dags för årets första och sista lopp (för mig), Blodomloppet 2021. 

Vädret var fantastiskt, det var varmt och solen sken. Kanske lite blåsigt men det kan ju vara skönt när man blir trött och varm😜
Där nere på stranden är målet💪🏼


Var ju lite osäker på om jag skulle känna av revbenen, har ju inte gjort så mycket de senaste 3-4 veckorna utan mest promenerat. Men det var inga problem, kände ingenting alls. 

Loppet börjar med två fasansfullt tråkiga kilometer på asfalt i lätt uppförsbacke sen blir det lite finare med stig och fin utsikt över havet. Jag kände direkt att det skulle bli rejält jobbigt men det var ju bara att bita ihop och genomföra. Jag fick gå lite efter två kilometer och sen nån liten stund i uppförsbackarna men kände mig ändå nöjd eftersom jag inte sprungit alls på flera månader. 

(null)


Efter loppet gick vi till vår fina plats där vi alltid sitter och äter vår picknick, idag var vi fem personer. Det är trevligt att göra nåt tillsammans med kollegor utanför jobbet ibland! 

Tack för ett fint lopp🏃🏽‍♀️

Kram ❤️




Kommentera inlägget här :