Tisdag

Redan tisdag, dagarna bara försvinner..,
Igår började jag dagen med en tidig morgonpromenad i skogen innan jobbet, kände mig väldigt duktig! Jag är tyvärr ganska morgontrött men har börjat med att gå upp ungefär samma tid varje vardag oavsett när jag börjar (fungerar inte på onsdagar då jag måste gå upp väldigt tidigt men de andra dagarna) och jag känner mig oftast lite piggare när klockan ringer och ibland vaknar jag lite innan klockan. 
Efter jobbet gick jag en sväng till då det var väldigt soligt och fint, tycker att det är ganska skönt att rensa huvudet efter jobbet. 

Det blommar så fint i trädgården


Idag var jag väldigt trött och lite irriterad efter jobbet men vi bestämde att vi skulle byta om och åka till Haverdal och cykla lite. Nya hjälmen och nya skorna fick komma ut i skogen för första gången och de fungerade väldigt bra👍🏼

Trodde det skulle vara fler i skogen men vi mötte bara några enstaka som promenerade och sprang. Det var fantastiskt fint i skogen, på vissa ställen täcktes marken av blommande vitsippor och på de flesta träd kunde man skymta gröna blad som var påväg att slå ut. 
Helt fantastiskt❤️

Nya skor

Många vitsippor blir det

En tur på cykel i skogen och min trötthet och irritation var som bortblåst, grön terapi eller vad ska man kalla det🌳

Ut i skogen med er! 

Kram❤️

Kommentera inlägget här :