Fredag

Idag är det fredag igen och jag känner direkt när jag vaknar att det är en bra dag! På jobbet passar vi på att vara ute så mycket det bara går, vilket innebär mycket pollen och det känns. Just idag hade två kollegor fika med sig så det blev mycket av det goda, fredagsmys redan vid 10 tiden, inte helt fel🙃

Dagen flöt på som vanligt och det blev lite varmare ju längre dagen gick och när jag kom hem hann jag prata med både lillkillen och mellankillen, skönt att stämma av hur dagen varit och vad som händer under helgen. Insåg att det bara blir jag och Chefsmekanikern till middag. Hade tidigare under dagen lite funderingar på middag ute i skogen men var lite trött så det blir "frukost" till middag framför tvn. 

(null)

Det är inte ofta det händer att jag inte gör någon aktivitet alls men idag blir det ingen cykling, ingen löpning, ingen promenad och inte heller någon styrka. Det blir bara soffan! 
Har lite idéer för morgondagen men det får ni höra om en annan gång! 
Hoppas ni har en fin Valborg🔥

Kram ❤️


Kommentera inlägget här :