Morsdag

Idag vaknade jag till lukten av pannkakor, det är det bästa jag vet❤️ De serverades med grädde och sylt ute i solen på baksidan. Fin början på dagen! 

Pannkakor till frukost

Sen blev det ombyte till cykelkläder och vi tog bilen till Skedala för att leta efter Halmstad Mtbs cykelled. Vi parkerade på en grusväg och började cykla och efter en lång stund med många backar uppför och många lerpölar kom vi fram till själva leden. Vi insåg att vi hade cyklat lite på den förut men från andra hållet och utan att veta att den gick där. Vi cyklade ett varv och jag tror att vi kommer tillbaka igen! 
(null)

(null)


(null)

 Påväg hem åkte vi till Biltema för att köpa mjukglass med Noisettetopping, de har en av de godaste mjukglassarna som finns och jag har testat många! 

När vi kom hem bytte vi om och tog en promenad ner till stegen på berget för årets första dopp i havet. Jag var helt inställd på ett det skulle vara fruktansvärt kallt MEN det var det inte, det var ungefär som på sommaren och vi låg i en lång stund. 
Bästa badet❤️

Promenad hem och ombyte igen och sen tog vi med alla kidsen upp i skogen och grillade korv, härligt när alla kan vara med❤️ Fick trisslotter av mellankillen och vann på en, blir två nya lotter så än har jag en chans! Avslutade dagen med god choklad från lillkillen och en film. Bästa dagen på länge! 

Kram ❤️







Kommentera inlägget här :