Lördag

Igår slutade jag tidigt och åkte hem efter jobbet, var sjukt trött efter en intensiv vecka. Blev liggande i soffan med en ljudbok i öronen tills Lillkillen kom hem sen åkte vi till den stora staden. Det var dags för hårklippning och shopping inför skolavslutningen av grundskolan! Allt flöt på och vi hittade det vi skulle och han var nöjd👍🏼

Sen var det bara att ta bilen hem igen och ägna sig åt vanligt förekommande sysslor; matlagning och tvätt. Dagens träning blev några kilometer shopping, tur att jag varit utomhus på jobbet! 

Lördagen började med sol och vi åt frukost och sen hämtade Chefsmekanikern jord till Lillkilen som skulle odla potatis. Våra fina grannar lånade ut en hjullastare och jord, de är guld värda❤️
Potatisen är i jorden

Jag och Chefsmekanikern bestämde att vi skulle testa Biskopstorp med cyklarna på årsdagen av min  vurpa/skada som skedde just där. Vi cyklade, klättrade och kämpade oss runt och i år står det: 
Hålvägen - Camilla 1-1 💪🏼 och jag behövde inte uppsöka akuten😂
Hålvägen - Camilla 1-1


Det blev en fin tur på 2,5 timmar i sol och fantastisk natur. Mtb cykling när den är som bäst! 

Chefsmekanikern

Det blev många olika slingor

Så fint att se cyklarna bak på bilen

Ännu en färg att följa





Kommentera inlägget här :