Helgen som gick

Känner mig alltid lite tom efter att ha kommit hem från en resa jag sett fram emot länge. I dessa tider vet man ju aldrig med säkerhet att det blir av men det blev den. Så efter helgens fina resa med bästa cykelkompisarna känner jag mig lite tom men rik på nya erfarenheter. 

Vi hade många fina stunder under helgen med fin cykling, lite historia/sevärdheter, trevliga pratstunder med många skratt, gott att äta och dricka. Vädret var lite till och från kan man väl säga, varmt ena dagen och regn och rusk nästa dag. 

Det är något speciellt med att campa och mysa i husvagnen och förtältet. Man slipper alla måsten och det är lite som att jorden står still just då. Men så fort man kommit hem så snurrar det på igen i samma takt som innan och det är bara att följa med! 

Idag var jag riktigt trött efter jobbet, tror att det är en kombination av långa dagar både måndag och tisdag och min pollenallergi. Chefsmekanikern skulle laga mat så jag hann med några varv i skogen innan maten och kände direkt att jag blev piggare efter en snabb promenad. Härligt med lite pulshöjning!
 
Solen lyser mellan träden!

Hoppas ni fått en fin start på veckan! 

Kram ❤️

Kommentera inlägget här :