Lite shopping

Idag vaknade jag och kände mig lite seg, somnade om och vaknade igen lite senare. Gjorde iordning mig och tog bilen till det blågula varuhuset där bästa cykelkompisen var med sina kollegor. Vi gick runt hela varuhuset och det gick ganska smidigt nu när väggen som delat varuhuset under några månader var borta. 

Blågula huset

Allt inpackat i bilen

Det blev mer än jag räknat med i kundvagnen men bara saker jag verkligen behöver😂.  Väl hemma packade jag upp och in med allt där det hörde hemma. Sen bytte jag om och vi tog bilen ner till stegen och doppade oss i havet, det var väldigt skönt! 

Ugglarps bästa plats

När vi kom hem igen grillades det kotletter från bästa grannarnas grisar som för några dagar sedan gick ute i hagen men nu blivit fina grillkotletter. Närproducerat på riktigt! 

Kotlett med klyftpotatis
Kul att få träffa bästa cykelkompisen en helt vanlig lördag! 

Kram ❤️

Kommentera inlägget här :